onsdag 30 november 2011

Klädkonsumtion

Det finns en sak som jag skäms för. Något jag ber om ursäkt för. Får dåligt samvete. Glömmer berätta om. Mina klädinköp. Och skoinköp. Och nagellack. Fan va pinsamt.

Nu är det inte så att jag handla över mina tillgångar. Men mer än jag behöver. Och ofta. Och mycket som blir liggande. Efter ett par användningar. Resursslöseri och masskonsumtion. Jag är överdrivet villig att använda alla de rabattkuponger vi får hemskickade.

2012 blir mitt konsumtionsfria år. Vad gäller mig själv och kläder/skor/nagellack. Påminn mig redan vid rean i januari är du snäll. Nu har jag släppt bomben alltså. Sanningen är ute. Jag måste bli en bättre människa.

Dagens outfit;
Knästrumpor från H&M inköpta i våras ( använda max 10ggr)
Stretchjeans från Lindex inköpta våren dessförinnan (använda varje vecka när de passat)
Linne från Åhléns inköpt i höstas tror jag, kanske rea (använt några få gånger)
Stickad tröja från H&M inköpt igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar