torsdag 16 februari 2012

När?

När...
...började jag imponeras och inspireras av Olga Rönnberg?
...slutade jag irritera mig på Sanna Bråding?
...började jag tycka det är onödigt att shoppa kläder?
...slutade jag tänka på ett fjärde barn?
...började jag hellre dricka vitt vin än rött?
...slutade jag läsa böcker?
...började jag längta efter att jogga?
...slutade jag tro att jag blir lyckligare som smalare?
...började jag fundera på lugg igen?
...slutade jag köpa tunnelbanekort?
...började jag använda örhängen?
...slutade jag längta efter sommaren?
...började jag gilla nötter så förbannat?
...slutade jag hoppas att pappa skulle va just en pappa?
...började jag tycka det är bra med diskmaskin?
...slutade jag bry mig om va barnen har på sig för kläder?
...började jag prata med främlingar?
...slutade jag lyssna på radio?
...började jag köpa surdegsbröd?
...slutade jag med lördagsgodis?
...börjar jag älska mig själv?
...slutar jag jämföra mig med andra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar