onsdag 11 april 2012

Dagens

Idag vill jag mer än någonsin bli Personlig Tränare. Och kan tänka mig att flytta till Skåne. Fast helst vill jag stanna här. Och plugga. Det hade varit finfint.

Mellan har varit på studiebesök på Öppna Förskolan med Liten. Inga foton. Du jag hade fullt upp. Tjatmamman har idag kört på repeat. Inge skoj. Liten snorar och ärret från TBC-sprutan ömmar. Inge skoj.

Men nu har jag tränat och softat i soffan. Pratat Tiina Rosenberg med F. Och bara väntar på att Liten ska vakna. Igen. Och igen. Och igen. Vi vet boven i dramat. Men det är så svårt att motivera ett slut. Nu när hon utvecklas som ett ånglok. Känns som hon behöver tryggheten i amningen. Men det kanske bara är en bortförklaring. För att slippa ta tag i det. Slippa den kraftsamling det behövs. Men snart så. Liten ska ju inte fylla myndig imorgon direkt. Och kanske är det sista gången det ammas. För om det ska bli en Fyra ska vi flytta till Järna. F's nya påfund. Järna. Gotland. Tror han säkrar.

I dag har jag varit rak också. Gått till personen ifråga. Det känns fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar