tisdag 6 mars 2012

Sminkrådgivning

Det finns betydligt viktigare rådgivningar. Och jag som inte använder som mycket. Eller varje dag. Men jag gillar det. Och jag äger det. Ganska mycket faktiskt. Men visst ekonomisk rådgivning på banken vore bättre investering. Eller relationsrådgivning. Eller preventivmedelsrådgivning. Ja ja. Men idag va jag på sminkrådgivning. Blev väl schysst. Och det va trevligt. Men. Nu har jag ett gäng finnar på gång. Och jag bara ogillar mascara än mer. Och blev mest sur över att hen som gjorde make-upen uteslutande valde de dyraste produkterna. Kanske skulle jag satsa på en ögonbrynskugga. Eller en foundationborste. Eller. Nej nu går jag och funderar på om en grön ögonpenna skulle va något. Om hen använde det på mig? Nej. Jag kom på det helt själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar